2014. január 2., csütörtök

byebye 2013, hello 2014!

Nem mondanám, hogy 2013 az én évem volt, sőt nagyon nem volt az. Rengeteg rossz dolog történt, valahogy különösen ránk járt a rúd. Azonban - ahogy oly sokszor - most is próbálok a jó dolgokra koncentrálni, és a pozitív történésekből szemezgetni.

Szóval ezek tetszettek 2013-ban:


  • Dolgozó nő lettem. Rengeteg elküldött önéletrajz és sikertelen állásinterjú után felvettek az álom munkahelyre. Imádok ott dolgozni és sosem nyűg bemenni. A kollégáimnál jobbat nem is kívánhatnék.
  • Az év új őrülete a futás volt, 554 kilométert zsebeltem be és már neveztem a 2014-es keszthelyi félmaratonra.
  • Az évek óta vissza-visszatérő hagyományokat, mint amilyen a tavaszi túra és augusztus elején a kapolcsi forgatag is beütemeztük.
  • A publikálás sem maradt el, HVG-s jutalomvacsorán voltam és még sajtóbelépőt is kaptam a Strand Fesztiválra.
  • Új nyári fesztiválokon jártunk, a Fishing On Orfűn és a már említett Strand feszten.
  • Anya-lánya hétvégék Keszthelyen és Budapesten is.
  • A kedvenceim Murakami Haruki és Ljudmila Ulickaja könyvei voltak.
Habár 2013 mottója az volt, hogy lépjek ki a komfortzónámból (ami valamilyen szinten meg is valósult), utólag ezt a következtetést tudtam levonni az évből.
Az idei mottó pedig ez lesz:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése